www.flickr.com

tisdag 8 april 2008

Virus i hemnätet

Vi har fått ett elakt virus i hemnätverket. Mac kallas det och har ett oskyldigt äpple som ikon. Och det värsta av allt är att jag tror jag blivit infekterad av denna burk redan efter ett par dagar. För jag måste erkänna att den är snygg. Och den är skön att arbeta vid. Det lilla jag nu har fått pröva den. För familjens nu nyaste och hetaste pryl är nämligen Malins och jag sitter här med hörselskyd för fläktljudet och domnande ben efter vikten från min släpbara PC-laptop. :)
Undrar om vi någonsin blir helt äppelberoende i det här hemmet? Inte ännu.

PC:ns skärm är åtminstonde större ;)

3 kommentarer:

eriksjos sa...

Såja! Nu börjar det ju likna nåt på datrfronten! Grattis!

Magnus sa...

Ja den verkar helt OK. Det kanske blir nåt sånt för mig med nän gång i framtiden :)

eriksjos sa...

Hehe, det är lätt att fastna för bra prylar!